fredag 15. mars 2013

Tid for påskeegg




Tidleg ute med 
påskeegga i år,
men det er berre fordi 
det var så enkelt og kjekt å lage!
(Har tydelegvis slått meg
på ballongar i år...)

Perfekt helgeaktivitet.

Stikk innom Panduro
og kjøp gips.
Ballongar har du sikkert liggande 
etter islyktsesongen.




Dette klarar alle å gjere
(med pittelitt styring).



 Tørk mens du tek søndagsturen.
Hot tips: Stikk hol på ballongen utandørs,
då unngår du eit lett gipsdekke inne.


Og så kan dei jo brukast
til heilt andre ting òg!


7 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det vart fine egg! Ungane elskar jo alt slikt som er litt grisete å halde på med... Når eg tenker meg om, så har eg aldri jobba med gips.
Ha ei fin helg!

Barbros lille atelier sa...

Så fine! Supert tips!
Kjempegøy for ungene å være med å lage:-)

Anonym sa...

Heldig skjønne ungar som har en så snill og kreativ tante.
Hilsen Hildegunn

Blåbærtua sa...

Så nydelige dei var:)kjempegøy for ungene å være med på slik kjekk aktivitet:)
Eg har aldri jobba med gips men er nok veldig spennende materiale.
Fine søndag til deg!
Klem fra Lillian

Hekkan Hekkel sa...

Så utruleg kult! :) Kor glad eg er for at eg fann bloggen din via Eple :) Her vil eg kome tilbake mange fleire gongar, og legg meg sjølvsagt til som følgjar :)
Denne aktiviteten her skal eg og jenta mi prøve oss på til helga, så tusen takk for godt tips :)
Mvh, KristiN

Eple sa...

Jippi- nå har vi også et sånt fint gipsegg i hus!! :)

Jeg håpet at det var dette du siktet til i kommentaren din. Jepp-nå er mor fornøyd :)

De beste ønsker for påsken og påskefriheten ;)

elviras drops sa...

Så fiiine! Stilig å bruke det som potteskjular:-) God påske! Klem