mandag 25. februar 2013

Pickles-panikk

Inspirert av fint
strikkearbeid laga av
bestilte eg meg ein pakke
med garn og oppskrift frå Pickles.

Valet fall på Knæsj cardigan,
med den litt mindre knæsje fargen steinrøys.
Enkel,
men SKUMMEL oppskrift.
 Eg måtte nemleg klippe i arbeidet.

erfarte eg at det låg få gode
forklaringar og framgangsmåtar på internett,
og oppskrifta var utydeleg for meg som aldri
hadde gjort det før.

Det gjekk bra.
Så vidt.

Prøver å legge ut ein trygg framgangsmåte her, 
som kanskje ikkje er 100% etter boka, 
men som funka veldig fint.



1. Damp plagget godt før du syr i det.

2. Snu det på vranga og tråkle ein tråd med 
anna farge i midten av midtmaskene.
Det er der det skal klippast.

3. Sy ein rett saum midt mellom tråden du har tråkla inn og den siste
vrangstrikka maska (frå vranga blir det den rette). 
Deretter syr du med små sikksakksting to-tre gongar over den rette saumen.
 Dette skal funke på samme måte som ein kantar eit stoffstykke 
for å unngå at det skal rakne.

Dette gjer ein på begge sider av den tråkla tråden!

4. Finn fram ei god saks og strikkepinnar 
du skal bruke til å ta opp masker med etter du har klipt.

5. Klipp nøyaktig og forsiktig der kor tråkletråden er.

6. Plukk masker opp frå kanten. 
Eg spøtar alltid fyrste omgangen rett med vridde masker.
Sikksakk-kanten dampar du ned og 
syr fast på innsida, dersom det er nødvendig.
(Eg tråkla den berre fast med samme garn som jakka
er spøta i.)

 Lurt triks er å markere kor knapphola skal vere før 
ein begynner å spøte. Nok av gongar der eg har laga knapphol på feelingen
og har måtte rekke oppatt alt etterpå... 

Så er det berre det kjekke arbeidet att: 
å finne rette knappar!


PS!
Jakka har måla til medium,
men er lagt opp i str. L
då strikkefastheita til Pickles er L A U S !

6 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Den var enkel og fin! Så jevnt og fint du strikkar:)
Ha ein fin ferie!

Barbros lille atelier sa...

Så flott den ble!! Kjempefin!
Å klippe i strikketøy er det verste jeg gjør...
Ser du klarte det med glans:-)

Klem

Anonym sa...

Flinke Nina. Den ble kjempefin.
Hilsen Hildegunn

Eple sa...

Herlighet- dette var spennende lesning!

Først ble jeg veldig kry og begeistret over å lese at jeg hadde inspirert deg, men relativt fort gikk denne følelsen over i vantro; Hva!? Er hun ferdig med et strikkeprosjekt allerede!? -Og skal hun virkelig klippe i plagget?

Dette ble avløst av lattermild erting av undertegnede, da ungene begynte å le av hvor lang tid jeg brukte på å strikke genser, og hvor mange hull det var i den. (Hm? Det siste skjønner jeg lite eller ingenting av..)

Uansett; Superfin cardigan, fin farge og supre knapper!! Og nydelige strikket! Så jevnt og fint!! *sukk* ;)

Anonym sa...

kjempe flott Nina.

Heidi

Siri Ore Elle sa...

Kjempefin jakke! Så nøye og fint arbeid!!
Er så glad i grå, så denne jakka var midt i min smak!
Stilig med forskjellige knapper!
Fin helg til deg!
Klem Siri