torsdag 8. november 2012

A plan in action


Veldig kul og herleg kjole
som berre må kopierast etter
beste evne.



Har tatt utgangspunkt i dette mønsteret
frå Stoff og stil,
med justeringar i form av breidare bryststykke
og tydelegare A-form.

Det er veldig lett å gjere slike forandringar:


Teikn av det opprinnelege mønsteret på mønsterpapir.
Bruk linjal, måleband eller sømometer for å måle like langt ut langs heile kanten.
Eg auka med 2,5 cm for å få ein tettare V-hals.
Legg skjørtedelen nedom mønsteret du skal teikne om (kan såvidt skimtast på bilete) slik at du veit kor langt det fremste omslagsstykke skal vere. 

Ettersom eg har sydd kjolar av dette mønsteret før, veit eg at mønsteret passar perfekt under brystet. Difor forandrar eg aldri dette punktet, og brukar det heller som utgangspunkt for andre justeringar.

*Lurt å ta vare på sånne mønsterdelar du lagar sjølv*


Snart ferdig!
Må berre leite etter det perfekte stoffet til armane.



6 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

For en kul kjole!
Gleder meg til å se den ferdig!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Dette blir nok bra:) Har aldri sydd kjole til meg sjølv, så eg vert alltid så imponert av dei som mestrar slikt:)

elviras drops sa...

Wow! For ein kul kjole! Elsker slike kjolar. Gler meg til å sjå din versjon:-)
Dyktig du er!
Klem

Skjerstad sa...

Ai ai !
Dette blir en kjole du blir lagt merke i ;)
Utrolig kul !

God helg
Janne

EllenSand sa...

Aiai, dette blir fint! Man lærer veldig mye av slike prosjekt, og når modellen er ferdig har man et perfekt mønster til sin egen kropp. Det er det beste med å sy selv :) Gleder meg til å se resultatet. Likte detaljen med knappen.
Ble veldig imponert over kransen din under her. Tror faktisk det er den fineste kransen jeg har sett.
Ellen :)

Eple sa...

Imponert!!! Fy, for en lovende kjole! Og herlighet for en fabelaktig krans i innlegget lenger ned. Nydelig!!

Gje deg - kor god du e! ;)

Fin helg til deg :)