onsdag 10. oktober 2012

Tilbake på skulebenken...

Skulen eg jobbar på
skal renoverast.

Dette har ført til 
nesten daglege fortvilande utbrot
mot vaktmeisteren som vil
hive alt gamalt sarv.

Men ein ting fekk eg redda frå den sikre død!

Denne nydelege skulebenken hadde stått på loftet å årevis.
Uvisst kor gamal den er,
 men det var eit godt lag med 
svart, gamalt støv på den då eg fekk den.

Planen var å male den, men etter eg hadde skrubba den
 kom det ein fin gråfarge fram.




Inntil vidare blir den verande som den er.

7 kommentarer:

elviras drops sa...

For ein sjarmerande benk! Jammen bra du redda den:-) Og så praktisk med den hylla. Enig med deg at benken er fin som den er!
Ha ein fin onsdag!
Klem frå Mari

Barbros lille atelier sa...

Å, din heldiggris! Den var kjempefin!
Synd jeg ikke jobber der nede ennå...

Kjersti sa...

Så fint det blei! Røyke-i-smug-benk :D

Billa Blå sa...

I Gulen har dei øl-benk og konjakk-benk. Eg tenkte meir på sole-seg-benk eller spøte-benk, men kanskje smugrøykebenkforbesøkande er eit betre namn :D

Herman Grans ♥ sa...

Oi! Eg melder meg frivillig viss vaktmesteren har meir "gammalt sarv". Må berre få sei at han ikkje e helt klok viss han vil kaste sånne skatter!! Kan de ikkje heller ha loppis og tjene litt i tillegg? :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Ja, du får berre passe på han der vaktmesteren! Fin benk du fekk deg:)
Eg skulle ønske dei tok ein renovasjon av skulen/barneh. der eg jobbar også...

Line sa...

Eg syns Herman Grans sitt forslag er gull verdt, de kunne jo tjent nokre slantar! No er jo eg ein smule på etterskudd med kommentarar her. Men det er til tider skremmande å sjå kva folk kastar. Flott at du fekk redda denne benken, nydelig!