tirsdag 28. august 2012

Hekl til tørkerullen!

"Eg fattar ikkje korleis
du kan klare deg
utan tørkerull på kjøkkenet!"

... sa nokon som var på besøk.

Tja. 

Eg har klart meg til no,
men hin dagen tok eg steget ut
og kjøpte meg ein torky-rull.

Kun fordi eg fekk ein idé,
inspirert av minJosefine sine
hekla lykter.




Hekla med dobbel bomullstråd 
frå Søstrene Grene, heklenål nr. 4.

Vanskeleg å legge ut nøyaktig oppskrift, men her kjem framgangsmåten:

Hekl ca. 6 luftmasker og sett dei saman i ein ring,
hekl så ca. 15 stavar i ringen og fortsett rundt og rundt
mens du aukar jamnt (sånn annankvar omgang er godt nok). Dette blir botn.
Så fortset du å hekle enten stavar eller fastmasker utan å auke
til du har hekla den stor nok!

Easy-peasy!

8 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Hekletrekk til tørkerullen har jeg aldri tenkt på, men det
var jo grådig lurt da:-) Og veldig dekorativt.
For de pynter jo ikke akkurat opp på kjøkkenet disse torky´ene...

Tusen takk for oppskrift! Jeg tror jeg setter min mor på saken..

Barbros lille atelier sa...

By the way, du skal ikke hive deg med på bloggfrokosten på bolig- og interiørmessen i Grieghallen??

Billa Blå sa...

Hmm... det hadde jo vore moro! Men eg veit ikkje om eg passar inn. Folk er jo så flinke med både skriving og bilete. Skal uansett innom messa, men heldt meg nok i bakgrunnen :)

Hjemme hos meg sa...

OIII!
Så fin OG smart :)
Jeg klarer meg ikke uten tørkerull, men den kunne godt ha vært litt mer fin å ha på benken slik som din her...

Klem Anette

elviras drops sa...

Dette var supersmart og dekorativt. Her i huset er me storforbrukarar av tørkerull så ein slik skulle me hatt!
Og så oppfordrar eg deg til å vise muggesamlinga di:-)
Klem

Fru Samuelsen sa...

Stilig!! Ble jo kjempefint!!
Fin helg til deg!!
Klem Fru Samuelsen

Eple sa...

Den der var lur. Skikkelig fin
- kanskje dorullen på vår kjøkkenbenk blir schtilig og akseptert om den pimpes opp slik... hehe

Anonym sa...

Skal prøve meg på den! Lure på hvor mange nøster du brukte?