søndag 3. juni 2012

La det bli lys!


På eit garasjesal på Laksevåg
fann eg den perfekte og etterlengta
spøtelampa.

Fekk den til og med gratis!
Fordi den ikkje funka.

Takk og lov for lampeoppgåva
me hadde på ungdomsskulen!
Her kom tilbakelagt kunnskap om
 ledningar, straum og koplingar fram,
- og det vart lys!

Overraskande enkelt. 

DIY: Skifte lampeledning

Ny ledning kjøpt på Jernia.

Så treng du ei lita avbitartang som elles blir brukt til å lage smykker 
og skrujern som passar til skruane du skal løsne.

Skjær forsiktig rundt det kvite på ledninga og ta av tuppane på dei blå og brune ledningane som ligg inni. (Det går fint sjølv om du kuttar nokre av trådane, men ikkje halvparten, sa ein elektrikar til meg.)

Brytaren: Opne ledninga og del den blå ledninga i to og ta av tuppane. 
Kople dei på brytaren. Dette er enklare enn det høyres ut.

Kople på stikkontakten. Samme kva ledning (blå eller brun) som går inn i dei dingsane som skal inn i støpselet. Forhåpentlegvis blir det lys!

Utruleg nøgd med både lampa og meg sjølv, ja! 




6 kommentarer:

Susanne sa...

For ein ljos idè! Hø-hø-hø!

Den lampen er jo som skapt for sofakroken din. Knallfin! Og DUAMEG kor handy du er - eg vert stadig LIKE imponert!

Line sa...

impressed!

Barbros lille atelier sa...

Aj, aj, for en HANDYWOMAN! Jeg er imponert!
Kul lampe du har fått tak i!

Inger Johanne sa...

Så flink du er! Nå har eg kost meg og lest inne hjå deg! Så kjekt du la igjen kommentar inne hjå meg, så fann eg deg òg! Ser ut for at me bloggar frå same by:-) Tusen takk for fine ord inne hjå meg - eg blir så glad!

Klem

Herman Grans ♥ sa...

Nice skills!! :)
Meeen, har du vert på garasjesalg på Laksevåg uten meg...? :( Hehehe.

Fru Samuelsen sa...

Kjempefin lampe!! Den hadde ikke jeg klart å fikse, flink du er!!!
Klem Fru Samuelsen