lørdag 23. juni 2012

Feriefjong og veldig klar for avreise



Ned med pulsen.


Einvegsbillett til Lisboa.
Loffing i Portugal og Spania...
Like før avreise.
Det meste er vaska 
og pakka.

Litt nytt klarte eg å sy
tampen.

It's a holi-holiday!

Sumarbluse med epler på!

Små posar til dilldall som ladarar og andre ledningar.

Strandveske med god plass. Fasongen er inspirert 
av veska til ei venninne, men denne kan vrengast. 


Med lure detaljar som innerlomme med glidelås og hemper til å henge 
solbriller og nøklar på. 
Eg finn aldri att noko viktig i ei stor veske, så no skal det bli ordnings!

God ferie!

6 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

GENIAL veske! Du burde begynne å selge søm-mønster osv. på epla!

Susanne sa...

GUBBISN! Du postar og postar og postar i veg - medan EG sit på ræva og gjer ingenting...

FYFLATEMEG for ei knas veske! Og så dei hugseklypene. Og toppen - og alt det andre... SO MYKJE KULT at eg vert aldeles lukkeleg!!!

Billa Blå sa...

Haha! Reknar med det vert ein kreativ tørkeperiode no når eg skal på feire. Eg har hatt ånda i det siste :D Men no skal livet roast ned.

Anonym sa...

Til og med den småstressa tobarnsmora utan muligheit til strandliv i overskueleg framtid likte den veska! ;)
God tur!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fine saker du har sydd!
Spennandes tur du har vore på:) Fine bilder frå turen også:)

Pernille sa...

Oi, for en utrolig kul veske! Og så smart med hemper for å henge ting i.. :-)

Har du laget mønsteret selv?

Hilsen Pernille