fredag 4. mai 2012

Knepp igjen!


Hei! Jeg heter Jon!
Jeg har kone, fire barn
og jeg jobber hele dagen på en
knappefabrikk!
...

...rappar min herlege nevø 
til tante si store begeistring.
"Syng meir om han som jobbar på ein knappefabrikk, då!"
For tenk å ha ein sånn jobb!

I staden for å jobbe på ein knappefabrikk,
brukar eg ebay.
Enklare.
Treknappar er favoritten.
Og her ein dag kom ei alldeles
fabelaktig forsending
frå knappefabrikken
i Hong Kong.

    




 Vel plassert i den glade knappeboksen under bordet!

5 kommentarer:

mokka sa...

For noen fantastiske fine knapper... De skulle vi ha hatt på SFO :-)
Må vise meg hvor du finner disse..
Ha en strålande helg
Klem

Billa Blå sa...

Gracias, Moniques! Skal syne deg mitt knappe-eldorado så snart eg får mogelegheita!

Susanne sa...

Nice! Nett so snop!

Og litt løye... Var på undervisingsopplegg med 8-10 på VilVite i går, og eg laga ein meg button med bilete av fargerike knappar. Sofint, seier berre eg!

Randi sa...

Fantastisk, eg hadde glømt den om Jon! Den skal eg ta med meg i min barnehage! Elsk :)

Eple sa...

Så fine knapper! Og FOR en fin kjole i et av innleggene under. Fantastisk!! "Sitter å ser på kjoler og går hjem å syr selv..." (sitat fritt etter hukommelsen) Er det mulig!!? Blir helt misunnelig!! ;)