søndag 8. april 2012

Fatimas hånd



Ikkje akkurat påskekrim, 
men ei av dei betre
bøkene eg har 
lese på ei stund.

Fatimas hånd 
handlar om kampane
mellom muslimane og dei kristne
i Spania
i middelalderen.

Ein fylgjer Hernando,
fødd av muslimsk mor
som vart voldtatt av ein
kristen prest,
og kampen han kjempa
for familien, livet sitt,
og for å forstå 
dei to 
religionane han 
var ein del av.

Landskap,
makt og flukt,
venskap og kjærleik
er glimrande
skildra.

Sørgeleg og vakker på same tid.

Men, ein ørliten strek i rekninga
er skildringa av
kjærleiksscenene.
Skriv ein ei bok på 950 sider
bør ein ikkje spare på trykksverta
når det endeleg skjer.
To linjer -
 "...og de oppnådde ekstase samtidig"
 (PUNKTUM!)

Kan det skuldast at
forfattaren
er ein mann?! 

Trass i begredelege
elskovsskildringar, 

-boka er vel verd å lese.




2 kommentarer:

mokka sa...

Det er en fantastisk bok ja.. Jeg for min del har lest Orkidèens hemlighet i påsken.. Det var en nydeligbok. Og selvsagt måtte jeg ha litt krim også. Ingen påske uten krim. Englemakeersken av Camilla Lackberg.. Det var også veldig god!!
Ha en strålende kveld og ikke minst ha en fantastisk dag i morra <3

Gode klemmer til deg <3

Eple sa...

Takk for veldig hyggelig kommentar hos meg... nå er det jeg som lurer på hvem du er?! ;)

-Jeg har forøvrig satt mine barn på den saken, dette mysteriet skal løses! :)

Fine dager til deg!