mandag 28. november 2011

Julekrims

Snart jul!

Og tid for julegåver.
Tenker alltid at eg burde byrje å tenke på neste jul i januar.

Vil jo gje vekk
godt gjennomtenkte og personlege julegåver til alle!

Sidan eg allereie er seint ute...

... må eg hente inspirasjon andre stader.

Så får me sjå kva me kan klare den siste månaden!











Kjende eg vart
litt meir motivert for julegåvesesongen!

(Alle bileta er fritt og uhøvla stole av andre bloggarar. Orsak meg! Skal bli flinkare til å både takke og spørje om lov etterkvart.)








3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har glømt bilde av heimespøta drømme tvåger i gjeve fargar! T

Billa Blå sa...

Dei kjem! Debatterar med meg sjølv om eg skal legge ut dei ferdiglaga julegåvene mine FØR eller ETTER jul... Hmm... :)

Herman Grans ♥ sa...

Me har jo heldigvis litt tid igjen endå ja :) Men du! Sjekk denne linken: http://studiomag.no/