søndag 30. oktober 2011

Ei BLÅ loppe!

Lurt å ha ein plan på loppis.
Denne hausten har målet vore å finne ei mandelkvern
På sesongens siste  fann eg den. 

Blå og perfekt!


Inspirert av min gode nabo, Grete, som tirsdag kveld kom
med heimelaga biscotti på døra, -og med denne nye investeringa (til 20 flis!),
førte det til umiddelbar baking. 



 






Namnamnam!

(Dette dejlige bakverket er garantert megatrendy og sjølvsagt megalavkarbo,
ettersom oppskrifta er henta frå denne megapopulære bloggen)

PS!
Det kan med fordel brukast krydder og smakstilsetningar i denne oppskrifta, til dømes kardemomme, nellik (snart jul!) eller kokosmasse.


4 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Nais! 20,- e jo ingenting :)
Ser veldig bra ut, både biscotti og bloggen :)
Gleder meg til å følge med :D

Susanne sa...

Hooray - I'm in! (No skal kommenteringa gå unna, kan du tru!)

Akk, kor HUSMODERLEG ein føler seg når ein mel mandlar på kvern!

(Eg har ei eg også, ei yndig grøn ei kjøpt på Patina for mange år sidan. Den lyt bloggast om snart, kjenner eg...)

Herman Grans ♥ sa...

Noko for deg?
http://justagirlblog.com/2011/11/show-and-share-day-with-giggled-pink.html

Eg vil gjerne bestille pilothue til Jakob av deg :D

Billa Blå sa...

Å, dei huene var kule! Ikkje umuleg at ein må prøve ut noko sånt ein haustmørk kveld :)